Czarny piątek w Polsce (Black Friday)

Czarny piątek, określany najczęściej początkiem sezonu zakupów przed Bożym Narodzeniem, przywędrował do Polski i wielu innych krajów ze Stanów Zjednoczonych. Jest on obchodzony w pierwszy piątek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia. Dla sprzedawców w USA to często najbardziej dochodowy dzień w roku – na zakupy udaje się wtedy od wielu lat ponad 100 mln Amerykanów, a każdy z nich wydaje średnio 400 dol. Nie powinno więc dziwić, że wiele punktów sprzedaży wydłuża tego dnia godziny otwarcia, czasem są czynne nawet przez całą dobę.

Skąd wziął się czarny piątek?
Skąd wzięła się ta tradycja i jej nazwa? Teorii na ten temat jest wiele. Jedna z nich ma niewiele wspólnego z zakupami. Według niektórych amerykańskich historyków, pierwszy czarny piątek związany był z falą zwolnień z pracy, która zalała pracodawców po Dniu Dziękczynienia, ponieważ ludzie chcieli przedłużyć sobie przerwę świąteczną i wykorzystali ten moment na zmianę pracy.

Co ma złoto do Black Friday?
Bardziej wiarygodna wydaje się jednak druga teoria, w myśl której korzeni szaleństwa zakupowego powinniśmy doszukiwać się w sytuacji na rynku złota z 1869 r., kiedy cena tego surowca w USA w wyniku spekulacji giełdowych osiągnęła rekordową wysokość. Rząd Stanów Zjednoczonych postanowił zainterweniować, co wywołało lawinę na rynku finansowym i spadek cen złota ze 160 do 130 dol. za uncję.

Odwieczne korki
Swoich zwolenników ma również teoria, że termin czarny piątek jako pierwsi wykorzystali funkcjonariusze i kierowcy autobusów, opisując dzień, w którym w okolicach sklepów powstały ogromne korki. W związku z tłumami, które utrudniają poruszanie się w okolicy centrów handlowych współcześnie, wiele osób może być przychylnych takiemu wytłumaczeniu pochodzenia dnia black friday.

Co łączy zakupy i czarny kolor?
Ostatnia teoria ma najwięcej wspólnego z zakupami i z kolorem czarnym. Zgodnie z nią, korzenie dnia wielkich promocji sięgają 1981 r. Właśnie wtedy media użyły sformułowania czarny piątek, określając w ten sposób dzień, w którym sprzedawcy pierwszy raz od dawna zarobili godziwe pieniądze. Nazwa ta została użyta, ponieważ wynik sklepu zapisywany był czarnym tuszem i w dniach dobrej sprzedaży na ich rachunkach przeważał ten kolor.

Czarny piątek w Polsce (Black Friday) 1


Zapraszamy również do przyłączenia się do nas i złożenia zamówienia w tym czasie! Rabaty do 50 procent dla naszych stałych klientów!

Metki ubraniowe (labels for clothes)

Metki ubraniowe to coś co chodziło mi po głowie od dłuższego czasu, ale nie zabierałam się za nie bo nie mogłam się zdecydować na jedną niepowtarzalną graficzkę, która pojawi się na metkach. Ale kto powiedział, że mogę mieć tylko jeden rodzaj metek? Przecież do różnych ubrań i materiałów pasują inne metki  I tak oto powstało całkiem sporo wzorów. Zrobienie metek okazało się bardzo proste, dlatego dzisiaj napiszę krótki tutorial jak je wykonać. Może komuś się przyda 

Metki ubraniowe (labels for clothes) 3

Potrzebne materiały:

  • taśma bawełniana ( moja jest w kolorze ecru i ma 1 cm szerokości)
  • dowolny program graficzny
  • drukarka
  • papier do naprasowanek
  • żelazko
  • nożyczki

Instrukcja:

  1. W programie graficznym tworzymy malutką graficzkę np. z tytułem naszego bloga/strony. Graficzkę możemy narysować sami (ja niestety nie posiadam takich zdolności), skorzystać z darmowych clipartów w programie lub poszukać w internecie. Ja utworzyłam kilka różnych wzorów metek na stronie A4.
  2. Drukujemy nasz projekt na zwykłym papierze i sprawdzamy czy wielkość przygotowanej graficzki jest dobry i pasuje rozmiarem do tasiemki.
  3. Jeżeli jesteśmy zadowoleni z przygotowanych wzorów to powielamy je, tak aby zapełnić mniej więcej całą kartkę A4. Ja przygotowałam kilka rzędów różnych metek.
  4. Znowu robimy testowy wydruk przygotowanych rzędów ze wzorami metek.
  5. Jeżeli jesteśmy zadowoleni z efektu, to musimy zrobić w programie graficznym odbicie lustrzane naszego projektu. Niestety nie wszystkie programy posiadają taką funkcję. Ja odbijałam przygotowany projekt w darmowym programie Inkscape
  6. Robimy po raz kolejny wydruk testowy naszych odbitych metek. Jeżeli jesteśmy zadowoleni to drukujemy projekt na specjalnym papierze do naprasowanek.
  7. Wycinamy poszczególne wzory, przykładamy nadrukiem do tasiemki i prasujemy mocno rozgrzanym żelazkiem przez kilkanaście sekund (w instrukcji do mojego papieru było napisane, żeby prasować do momentu, aż zielony wzór zamieni się na czerwony). Ostrożnie ściągamy papier i odcinamy tasiemkę z nadrukiem.
  8. Gotowe! Teraz możemy już tworzyć unikalne ubrania i dodatki) 

I możesz przewinąć ten tekst do końca i zaufać profesjonalistom! 10 lat doświadczenia na rynku dodatków krawieckich, drukujemy na satynie, bawełnie, silikonie! Naszym klientom oferujemy etykiety z ekoskóry, etykiety z gumy PCV oraz etykiety żakardowe!. Bezpłatna pomoc projektanta, szybki czas realizacji zamówienia!

email to dynar2020@gmail.com call to +48 661 495 276 WathsApp 661-495-276

Fb https://www.facebook.com/dynarpoland Insta https://www.instagram.com/dynar.pl/

Jak czytać symbole na metkach do odzieży?

Symbole na metkach to cenne wskazówki pozwalające szybko pogrupować ubrania na to, jaki powinien być sposób ich prania, prasowania i suszenia. Stosowanie się do takich wytycznych pomoże ci lepiej dbać o ulubione rzeczy i przedłużyć ich żywotność. Nie będziesz też ryzykować zniszczenia delikatnych sukienek, marynarek czy bluzek. Sprawdź, jak czytać symbole na metkach i właściwie dbać o ubrania. 

Jak czytać symbole na metkach do odzieży? 17

Oznaczenia na metkach dotyczące prania

Symbole odnoszące się do prania dzielimy na takie, które wskazują właściwy sposób czyszczenia rzeczy w domu oraz w pralni. Zacznijmy od tych pozwalających określić, jak dbać o ubrania samodzielnie. 
 

To, jak ciepła może być woda, wyrażane jest konkretną temperaturą lub liczbą kropek narysowanych na ikonie przedstawiającej naczynie z płynem. Im więcej kropek, tym wyższa dozwolona temperatura (od 1 do 4, gdzie najmniejsza ilość oznacza 30˚C, a największa to aż 90˚C). 
  Poza kropkami na obrazkach dotyczących prania mogą pojawiać się również poziome kreski umieszczone pod naczyniem, które określają stopień ostrożności, jaki powinno się zachować w czasie prania. Im jest ich więcej, tym delikatniej należy obchodzić się z materiałem. 

  • Jedna kreska – informuje o konieczności czyszczenia w systemie łagodnym i oznacza, że na pralce musisz wybrać program „delikatne”.  
     
  • Dwie kreski – są nimi oznaczane głównie tkaniny syntetyczne. Do ich prania wybierz tryb „pranie ręczne”. 
    ​​​​​​​

Kreski i kropki mogą się kumulować w obrębie jednego obrazka lub być wyrażone na dwóch różnych oznaczeniach. Poza nimi możesz spotkać też symbol z przekreślonym naczyniem oznaczający zakaz prania w wodzie – sygnalizuje to wyłącznie czyszczenie na sucho. Takich rzeczy nie należy wkładać do pralki, prać ręcznie ani namaczać, gdyż może to spowodować trwałe zacieki lub zmianę kształtu ubrania. 

Symbole czyszczenia chemicznego

Ubrania, które można oddawać do pralni chemicznej, oznaczone są pustym okręgiem. Jeśli jest on przekreślony, to znaczy, że takie czyszczenie jest odradzane i może zniszczyć tkaninę. W obręczy mogą pojawiać się także oznaczenia literowe: 
 

  • A – można czyścić we wszystkich typach rozpuszczalników, 
     
  • P lub F – zalecane czyszczenie suche w roztworze węglanu lub benzynie, przy czym F pojawia się na tkaninach delikatnych, 
     
  • W – dozwolone czyszczenie na mokro. 
    ​​​​​​​

Innym symbolem czyszczenia chemicznego jest trójkąt oznaczający wybielanie. Jeśli nie jest przekreślony, bez obaw można stosować wybielacz. Czasem w trójkącie mogą pojawić się literki CL lub dodatkowe ukośne linie. Te pierwsze oznaczają możliwość chlorowania, drugie sugerują stosowanie wyłącznie wybielaczy tlenowych. 

Symbole na metkach dotyczące prasowania

Jeśli symbol żelazka na metce nie jest przekreślony, to znaczy że tkaninę można bezpiecznie prasować. Podobnie jak w przypadku oznaczeń prania, maksymalna temperatura oznaczana jest kropkami wewnątrz rysunku. Im więcej kropek, tym bardziej rozgrzane może być żelazko: 
 

  • jedna pojawia się zwykle na ubraniach z materiałów sztucznych i syntetycznych, np. z poliestru czy wiskozy, które mogłyby się łatwo stopić. Oznacza prasowanie w max. 110˚C; 
     
  • dwie oznaczają mieszanki włókien naturalnych i sztucznych, np. mix wełny i poliestru. Gdy widnieją na obrazku, maksymalna temperatura prasowania nie powinna przekraczać 150˚C. 
    ​​​​​​​
  • trzy wskazują na możliwość prasowania nawet bardzo gorącym żelazkiem (do 200˚C) i dotyczą tkanin naturalnych (np. bawełny). 

Oznaczenia na metkach dotyczące suszenia

Wszystkie symbole dotyczące suszenia mają kształt kwadratu. Jeśli jest on pusty, oznacza konieczność unikania suszarek bębnowych czy pralko-suszarek, a jeśli przekreślony – suszenie w ogóle nie jest dozwolone. 
 

W kwadracie mogą pojawiać się dodatkowe oznaczenia: 
 

  • łuk – konieczność rozwieszenia; 
     
  • trzy wertykalne linie – suszenie w pionie, najlepiej na wieszaku, co pomaga zachować właściwy kształt ubrań; 
     
  • linia horyzontalna – suszenie w pozycji poziomej, np. poprzez rozłożenie na ręczniku, co zwykle dotyczy ubrań mogących się rozciągać jak swetry czy dzianiny; 
     
  • dwie ukośne kreski – wymaga wywieszania w cieniu, z dala od słońca, które mogłoby np. odbarwić tkaniny lub spowodować powstanie nieestetycznych plam w kształcie zacieków. 

Jeśli w kwadracie znajduje się dodatkowy okrąg – ikona wiąże się z możliwością umieszczania ubrań w suszarce bębnowej. Takie symbole mogą mieć wewnątrz kropki podobne do tych na obrazkach z żelazkiem i dotyczących prania. Jedna to suszenie w niskiej temperaturze i tryb „łagodny”, który zredukuje też prędkość obracania bębna. Dwie to możliwość suszenia na ciepło. 

Przypominamy, że wszystkie te typy, a także wiele więcej, można zamówić w firmie Dinar i kupić u nas na stronie internetowej lub w sklepie Allegro

Wszywki i metki odzieżowe – rodzaje i ich zastosowanie

Metki odzieżowe można drukować lub przyszywać bezpośrednio do odzieży. Ta druga opcja świetnie sprawdza się w przypadku producentów, którzy kładą większy nacisk na jakość i wykonanie swoich ubrań. Zarówno metki, jak i wszywki odzieżowe zawierają niezbędne informacje, które pomagają nie tylko w identyfikacji matki, ale również pomagają konsumentom w odpowiednim dbaniu o ubrania. Są więc bardzo ważnym elementem i warto wiedzieć, jak dobrać je do swojej linii produktów.

Metki odzieżowe i ich zastosowanie

Metki różnią się od siebie wielkością, materiałem, cięciem czy nawet sposobem wszycia. Jednak w głównej mierze zwraca się uwagę na to, jakie informacje są na nich nadrukowane. Te kategorie obejmują:

Metki z logo

Jest to etykieta z nazwą marki. Konsumenci sprawdzają je, by ocenić oryginalność produktu. Ważne jest, aby standardy wykonania i odzieży znalazły odzwierciedlenie w metce. Jeśli ubranie jest produktem luksusowym, etykieta musi sugerować wysoką jakość. W takim przypadku trzeba starannie wybrać materiał i projekt.

Metka z rozmiarem

Wszywka odzieżowa z naniesionym rozmiarem zawiera istotną informację dla klienta, dlatego musi być widoczna i czytelna. Etykiety te mogą występować pojedynczo lub w połączeniu z innymi treściami. Najczęściej jednak wybiera się tę pierwszą opcję i taką metkę umieszcza się na wewnętrznej górnej części ubrania. Ten rodzaj etykiety musi być niezwykle trwały i odpowiednio dobrany. Sprawdzają się tu także wszywki drukowane, ponieważ spełniają one oba najistotniejsze kryteria.

Metki informacyjne

Zawierają instrukcje dotyczące prania i prasowania. Etykiety te są zwykle wszyte z boku ubrania. Zawarte w nich informacje to przeważnie ikony pokazujące specyfikację produktu, dzięki czemu treść jest zrozumiała dla wszystkich konsumentów – zarówno lokalnych, jak i zagranicznych.

Metki ozdobne

Te wszywki są zwykle przymocowane w sposób widoczny po zewnętrznej stronie ubrania. Ich wygląd i kształt zależy od decyzji projektanta, ponieważ są traktowane jako element dekoracyjny.

Metki mieszane

Niektóre marki decydują się na metki odzieżowe, na których znajdują się różne informacje. Takie wszywki muszą być wykonane z delikatnych i niedrażniących materiałów, ponieważ są zazwyczaj dłuższe, co może wypływać na komfort użytkowania odzieży.

Jak dobrać materiał, z którego tworzone są metki odzieżowe?

Z uwagi na wygodę klientów producent musi zastosować odpowiednie materiały do etykiet, wszywek i metek. Warto przed wybraniem projektu odpowiedzieć sobie na kilka pytań:

Gdzie umieszczone zostaną metki?

Czy będą miały bezpośredni kontakt ze skórą?

Jak skomplikowany jest projekt na etykiecie?

Czy metki mają odzwierciedlać styl firmy lub mieć wyłącznie funkcję informacyjną?

Czy etykieta zostanie odcięta przez konsumenta?

Czy wszywka drukowana ma być z dwóch stron?

Rozeznanie się w potrzebach swojej firmy i jej klientów pozwoli stworzyć metki, które będą idealnie dobrane do linii produktów. Znając podstawowe założenia, można przejść do sprawdzenia, jak oferta firmy zajmującej się profesjonalnym tworzeniem wszywek i metek jest w stanie sprostać wymaganiom.

Rodzaje wszywek odzieżowych

Producenci, dla których najważniejsza jest jakość, powinni zwrócić uwagę na wszywki żakardowe. Zapewniają one najlepszy wygląd i nawet niezwykle skomplikowane obrazy prezentują się na nich idealnie. Takie metki łączą w sobie najlepsze wykonanie z odpornością na zniszczenia.

Materiał to nie jedyna kwestia, jaką należy rozważyć przy wyborze metek. Równie ważna jest metoda zadruku, ponieważ ona także decyduje o trwałości, jakości i wyglądzie wszywek. Najpopularniejsze opcje obejmują:

👉 wszywki termotransferowe – jest to najtańsze rozwiązanie, które świetnie sprawdza się w przypadku metek, które mogą być odcięte przez klientów;

👉 wszywki z ekoskóry – nie używają koloru, ale wystarczająco długo zawężają, mają jednorodną strukturę, dlatego często wybierane są jako etykiety z logo

👉 wszywki sublimacyjne – zapewniają niezwykle trwały, kolorowy nadruk, więc mogą być wykorzystane przy wszywkach mieszanych, na których umieszcza się zarówno logo, jak i informacje o pielęgnacji i rozmiarze.

https://cutt.ly/aRAJWwM

Jeśli wybierasz metki na ubrania – czym one są?

Własne metki na wszyskich typach odzieży, to wyraz dbałości o detale, który zawsze zostanie doceniony przez osoby noszące zaopatrzoną w nie odzież.

1. Metki odzieżowe nadają prestiżu, dzięki czemu ubrania wyglądają estetyczniej i efektowniej, co z kolei wpływa na postrzeganie marki czy firmy przez klientów.
2. Metki odzieżowe sa subtelną reklamą danego brandu.
3. Bez względu na rodzaj stosowanych metek, sprawiają one, że ubrania charakteryzują się wyższą trwałością.

Metki żakardowe

Należą do najpopularniejszych metek odzieżowych. Takie metki odzieżowe są bardzo trwałe, wyróżniają się niezwykłą odpornością, dlatego są też najczęściej wykorzystywane w produkcji odzieży. Atutem tego rodzaju metek jest możliwość odwzorowania najdrobniejszych detali projektu. Metki żakardowe najczęściej wszywane są w kark danego rodzaju ubrania lub na jego wierzchnią część.

  • Minimalny nakład: 1000 szt. z jednego rodzaju
  • Max kolorów: 7
  • Czas realizacji: 14-20 dni

Metki sublimacyjne

Metki sublimacyjne składają się z taśmy poliestrowej, która za pomoca metody sublimacji barwiona jest projektem nadesłanym przez Klienta. Są one bardziej delikatne w dotyku, niż metki żakardowe, a ponadto pozwalają na oddanie wielobarwnego projektu graficznego. Są one również bardzo trwałe i odporne na dowolną ilość prań. Szczególnie zalecane przy wielobarwnych projektach.

  • Minimalny nakład: 120 szt. 
  • Max kolorów: full color
  • Czas realizacji: 4-6 dni

Metki transferowe

Metki termotransferowe, zwane również metkami drukowanymi, to rodzaj metki, którą można wykonać nie tylko na tkaninie (np. satyna), ale także na taśmie silikonowej lub bawełnianej. Proces drukowania odbywa się metodami termotransferowymi. Etykiety transferowe charakteryzują się niską odpornością na pranie (do 40s).

  • Minimalny nakład: 100 szt. z jednego rodzaju
  • Max kolorów: metki czarno-białe
  • Czas realizacji: 2-5 dni

Ile metek odzieżowych powinno się wszywać? 

Trudno sobie wyobrazić – a jeszcze trudniej nosić – sweter z 15 metkami. Zazwyczaj liczba wszytych metek na ubraniach wacha się od 2 do 4. Poza walorami wizualnymi, czyli kształtem lub wielkością metek odzieżowych, w produkcji odzieży warto wziąć pod uwagę, czy metki na ubraniach mają mieć funkcję tylko informacyjną czy również odzwierciedlać styl firmy. Poniższe rodzaje metek pozwolą Ci zastanowić się, które są konieczne dla Twojej produkcji:  

Metkę z logo/nazwą marki – w oczach Klientów jest jedna z ważniejszych metek w ubraniu. Kojarzą markę, wartości i jakość wykonania po logo.  

Metkę z rozmiarem – najlepiej, gdy ten rodzaj metki będzie wyjątkowo trwały i zawierał porównanie rozmiarów z innymi krajami. Rozmiary na metkach to informacja, która powinna być czytelna dla klienta.

Metka informacyjna – w oczach Klientów staje się jedną z ważniejszych metek w ubraniu. zawierająca informacje o sposobach prania i prasowania, najczęściej w formie popularnych już ikon żelazka, pralki czy prania ręcznego. Symbole są uniwersalne i rozpoznawane na całym świecie. Zawierają także słynne “made in” – informacje, gdzie odzież została wykonana. 

Metka dekoracyjna – pomaga w kojarzeniu marki przez Klientów, najczęściej jest to logo marki lub charakterystyczny symbol kojarzący się z marką. Poza wzmacnianiem wizerunku marki metki dekoracyjne pełną także funkcję dekoracyjną.

Kontaktując się z nami nie musisz być specjalistą w dziedzinie znakowania i nadruku. Nasi wyszkoleni pracownicy chętnie wysłuchają Twoich pytań, rozwieją wątpliwości i doradzą wybór najlepszej metody znakowania. 

Czy muszę wycinać metki z bielizny?

Nowy komplet bielizny wyposażony jest w białą „bibliotekę”, która zawiera nie tylko informacje o składzie, rozmiarze i kolorze, ale także historię producenta, publikację o zaletach tkanin oraz promocje innych modeli.

Na przykład denerwują mnie producenci skarpet, którzy przyszywają metkę parą kilka razy – żeby rozdzielić skarpetki trzeba wytężyć wzrok i użyć najmniejszych nożyczek, żeby nie uszkodzić tkaniny.

Metki wszyte ciasno w szew majteczek lub stanika mogą być jeszcze bardziej dokuczliwe. Próbując przeciąć je „pod 0” można nie tylko uszkodzić materiał, co prowadzi do uszkodzenia zestawu, ale także stratę pieniędzy i czasu spędzonego na szukaniu zakupu.

Może więc warto pozostawić etykietę bez ryzyka?

Jeśli wszystko jest mniej lub bardziej proste z bawełnianymi majtkami, bo metka na nich nie jest zbyt widoczna, to z koronkową lub delikatną bielizną sytuacja jest nieco gorsza.

Metka jest prześwitująca, a nawet jeśli nie – producent często oszczędza i robi ją na biało, dzięki czemu jest to oczywiste na czarnej bieliźnie.

Ktoś nie przecina etykietek, twierdząc, że zawierają ważne informacje dotyczące pielęgnacji rzeczy. Ale po pierwsze – po kilku praniach etykieta traci jakość druku i tekst się zmywa. Po drugie, większość instrukcji ogranicza się do oczywistego „prania w 40 stopniach” i „nie prasować”.

Czy muszę wycinać metki z bielizny? 55

Są nawet wyjątkowi ludzie, którzy wycinają metkę, ale zatrzymują ją, aby sprawdzić zalecenia pielęgnacyjne, ale zastanawiam się – jak zapamiętują, która metka należy do jakich majtek?

W rzeczywistości każdy robi, co mu się podoba, a wielu nadal chodzi z etykietami, które składają się w tubę i zamieniają w brudne kawałki materiału przyszyte do odzieży.

Technologia w tej dziedzinie faktycznie posuwała się do przodu od dłuższego czasu i teraz nie ma potrzeby noszenia całego „arsenalu etykiet”:

Po pierwsze, możesz zamówić metkę na silikonie (przezroczystym lub mlecznym) na bieliznę lub kostiumy kąpielowe, która wytrzyma wszystkie możliwe życiowe przygody

Po drugie, internet przyjdzie z pomocą tym, którzy chcą umieścić więcej informacji na małej etykiecie. To proste – zgrabny kod QR zastąpi całe wiersze tekstu!

Jeśli chodzi o „tekst zmywalny”, naszą odpowiedzią jest technologia sublimacji! Ta ekologiczna farba nakładana jest w wysokich temperaturach i nie zmywa się niczym i nigdy. Rzecz zużyje się i wyrzuci prędzej niż metka sublimacyjna na niej stanie się nieczytelna!

Przypominamy również, że nasza firma jest producentem etykiet na polskim rynku i zawsze chętnie realizuje zamówienia. Jesteśmy polecani, współpracujemy, wracają do nas zadowoleni klienci!
Obecnie zapraszamy do zostania jednym z nich, z dodatkowymi bonusami w postaci bezpłatnych wersji próbnych i dostawy!

Become a Dealer and earn more ?!

We are pleased to present a new offer:

Many business ties were broken or lost during the pandemic.
Many companies have been forced to reorient themselves to new markets, new products and new technologies. Our company Dynar Sp z o o (Poland) is no exception.
Our portfolio includes a number of labels for clothes (sewing) that we have learned to make using the sublimation method for a long time.

Become a Dealer and earn more ?! 61
Our labels are perfect because:
- are printed in full color (drawing, logo, texts of any color),
- they do not lose their appearance after repeated washing at 90 degrees,
- thermal cutting in production (edges always remain even).

Become a Dealer and earn more ?! 63

The essence of our offer is that we are ready to deliver finished products to the dealer at an incredibly low price - 50% cheaper than the retail price!
A pro-forma invoice will be issued for each order, which will be postponed by the end of the month.
Orders for the Distributor are possible from 50 pieces of one type, e.g. (20 x 50 mm) 50 pieces + (25 x 40 mm) 50 pieces + (15 x 70 mm) 100 pieces.
For our part, we expect the Dealer to order large quantities (from 1000) per month.
Design and preparation for printing - at our expense. At the end of the month, the payment is made in one payment and closed with one invoice.

Becoming our Dealer is quite simple - we will sign a one-year contract with a trial period and we will provide you with a sample package of various types of our products. The assortment is really huge, the demand is growing, as well as the needs, taking into account the large number of studios and private companies that sew clothes, mattresses, furniture, pet accessories, etc.

Become our dealer and earn money safely on sales!

Contact via e-mail dynar2020@gmail.com or phone +48 661 495 276 (WathsApp, Viber, Telegram). Sp z o o Dynar (NIP 5170412767) is located in Rzeszów in the Podkarpackie Province.

QR – code for busines

You can hardly find a smartphone user who has not encountered or scanned a QR code. This tool gained a special surge in popularity with the beginning of the COVID pandemic – helped by the demand for contactless technology. How can a familiar image be an effective element in promoting your business and the link between offline and online?

QR - code for busines 69

The origins of this technology go back to a time when there was a need for fast machine reading of visual information. Then the familiar barcode came in handy. However, a significant disadvantage of the barcode was the small capacity: it can encode only 250 characters. This limitation was overcome in 1994, when the two-dimensional bar code, called the QR code, was first invented. He was able to encode more than 4,000 characters and did not need special equipment to read.

Initially, the QR-code was used only for the needs of industry and logistics, but with the spread of smartphones, it has reliably penetrated into the daily lives of ordinary users. QR-code can now be found everywhere – from packaging, printing, transport and to tourism and catering. In his homeland (Japan), the code is even applied to tombstones – so that visitors can learn more detailed information about the person buried there.

Of course, you can encode in QR code any information that is embedded in the size of 4296 characters. However, for marketing purposes, it is best to use links to the landing pages of the web resource – so we create a link for the user between the offline object and the materials on the Internet. Now there are few potential customers who will manually enter the address from the flyer in the browser.

For the same purpose, you can place the appropriate QR-code on YOUR LABEL, which will send you to the online page with the company’s contact details. We will eliminate the need to manually dial our phone number or messenger contacts (FB, Insta, WatsApp).

On your page, where the QR-code WILL BRING CUSTOMERS, you will add a link to a video that tells more about YOUR product. You can also offer to take a short survey and choose an individual product or service.

We will prepare and place a QR code for you and your product on a satin label, the image is not erased, can withstand washing up to 90 degrees Celsius.

QR - code for busines 71

What is the driving force of consumption?

In human needs? Not only that, power is in Brand. In the interest and emotions it evokes. In trust and recognition. There is a gap between consumer demand and satisfaction. And it is the brand that builds the bridge across this chasm that leads the consumer to your product or service!

What is the driving force of consumption? 73

The quality and reliability of this bridge depend on professionalism. Appearance – from the design. The bridge must be such that the consumer steps on it without the slightest hesitation, moves quickly on it and safely reaches the goal.

After the Brand is created, ie formed a stable image of the company, product, service in the minds of consumers. The design visualizes this image, makes it close and clear.

What do you call a company, brand or website that will be the brand’s motto, which should include the logo, corporate identity and corporate symbols, how to present and promote the brand offline and online platforms?

What is the driving force of consumption? 75

We help solve one of the most important issues – how to make your product not only recognizable, but also not part with it, remember you and have the opportunity to always come back. We are a manufacturer of full-color printed labels for all your products, clothing, home textiles, as well as house furniture, mattresses and blankets.

Your product will not go unnoticed, the priority will increase significantly and satisfied customers will apply for purchases again – it’s incredible!

Do you sew a label for your products?

Exactly meets the needs of customers – certifies all the necessary information, logo, how to contact? Is there no place for that? Otherwise, will the label have an A4 size? And they like to cut it off with scissors so that the neck does not tickle! Do you want this? No!

Do you sew a label for your products? 77

We offer a ready-made solution that will definitely solve these problems!

Do you sew a label for your products? 79
✅ The full-color label is printed on satin, thermally cut

 QR-code with a link to a page (website, Facebook page) read  a smartphone

✅ It is pleasant for the whole body – it does not irritate the skin, thanks to which it does not remain cut off from the first day

✅ High quality printing – text, logo, image – all beautiful with style

✅ The materials have OEKO-TEX certificates and are resistant to washing at a temperature of 90 degrees

✅ Minimum starting draws and the best implementation, test samples for free!

✅ Loyalty program for repeat orders, forever

Write to us at Dynar2020@gmail.com
Or via the contact form on the page https:/contacts/
Phone/WhatsApp: +48 661 495 276
We will hear everyone!

Katalog z naszymi produkcjami

Pogląd Pobierz

My na Allegro

Odwiedź